Pagini

Tutorial cu orhidee

Buna !

Astazi vorbim despre orhidee pictate One Stroke.
Vom folosi asa cum v-am obisnuit, culori acrilice, o pensula sintetica lata, o pensula 0.
Formele pe care le pictam in realizarea orhideei sunt buclele scoica.

Aici va atasez tutorialul:


Acum ca am invatat cum sa facem orhidee, vreau sa va arat unde le-am folosit eu:
la decorarrea acestui ceas de perete (am facut o schita inainte)


la suporturile de pahare:


si la bazele pentru cercei:


Sper ca ti-a placut acest articol si ca ai avut rabdare pana la sfarsit. Incerc sa scriu cat mai putin si cu toate astea sa pun poze cat mai explicative. Daca ti se pare buna aceasta metoda lasa-mi un comment. Daca ti se pare ca ar fi mai bine altfel, lasa-mi un comment. Astept parerea ta, buna/rea pentru ca vreau sa postez doar continut relevant pentru oamenii care ma urmaresc.

O seara frumoasa,
Amalia Copcea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu