Pagini

Despre importanta punctului

Poate ca punctul nu a reprezentat pana acum un subiect major de interes, dar cum imi place mie sa spun, detaliile chiar fac diferenta.

Dupa cum v-am povestit in primele posturi, eu folosesc un punctator pe care l-am gasit la magazinele cu articole pentru unghii, dar pe care il puteti confectiona si acasa.

Asa arata cele pe care le puteti cumpara. Sunt foarte utile.


Totusi, daca nu gasiti sau uitati sa cumparati un punctator, fiti creativi. Sigur aveti prin casa cateva dintre obiectele urmatoare:



Simplu, nu-i asa? 
Va arat unde folosesc eu punctele. Sunt prezente in majoritatea picturilor mele.




In concluzie voi ce credeti? Sunt sau nu importante punctele intr-o pictura? Fac ele diferenta?


Spune-ti parerea! A fost util acest articol? Daca da, vrei sa mai vezi si altele la fel de creative?

O seara frumoasa,
Amalia Copcea.


2 comentarii:

  1. Da a fost foarte util articolul............si punctele chiar fac diferenta multumesc de articol

    RăspundețiȘtergere