Pagini

Forme pe care le realizam din pensula : Bucla

Pentru ca am scris o carte intr-un domeniu aprope inexistent in pictura din Romania, am avut libertatea de a inova descrierea acestei tehnici. Ma refer la "bucle". Termenul originar din engleza este "stroke" pe care l-am tradus prin "bucla" avand urmatoarea definitie : "Bucla este forma realizata cu o pensula lata pe care sunt imbinate doua culori si care poate avea aplicatii multiple."

Astfel, am identificat si denumit tipuri de bucle pe care le folosesc in picturile mele. 


In postarea anterioara am prezentat cateva tipuri de bucle : bucla simpla, bucla deschisa si bucla scoica.
Aceste bucle detaliate le veti gasi in viitoarea mea carte. 

Daca v-a placut acest articol, nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri.
Sa aveti o primavara plina de inspiratie ! 

Amalia Copcea.

7 comentarii:

  1. felicitari pentru articole, Amalia, si la cat mai multe! Sa ai inspiratie!

    Presimt ca o sa ai succes cu blogul acesta. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Amalia, parabéns pelo blog, está maravilhoso. Estou seguindo desde o primeiro dia e vou continuar. Sou sua admiradora, estou iniciando no One Stroke e acho seus trabalhos belíssimos. Com certeza você vai nos ajudar muito. Sucesso sempre. Beijos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Daniela, you are very nice. I hope you will find my blog useful, and if you like my work you can also SUBSCRIBE and be the first to know when someting new is posted, i added the button on top of the page. Best wishes !

      Ștergere
  3. Parabens,gostei muito de seu Blog.Desejo muito sucesso ! Gostaria de ser sua seguidora aqui tambem....Um abraço!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere